Hos Interstage
     
Åbningstider
       

Mandag til fredag klokken 9:00-16:00.
Telefon 3946 0000.

         
     
Forsendelse og afhentning af varer
 

   

Interstage er et grossistfirma, og derfor ikke en almindelig butik. Vi lagerfører de fleste almindelige forbrugsvarer, og sender samme dag, således at varerne kommer ud næste dag til kunden.
Alternativt kan kreditbærende kunder få varerne sendt med taxi, selv arrangere afhentning med anden type bud, eller hvad kunden end måtte foretrække.
Vores kunder er naturligvis også meget velkommen til at komme og afhente varer, men vi beder jer ringe og bestille i forvejen, hvis det er muligt - så kan vi få varerne op fra lageret og undgå unødig ventetid for alle parter. Og hvis det skulle ske, at en vare er i restordre, slipper kunden også for at køre forgæves.

   
     
Gebyrer og porto
 

   

Det er efterhånden blevet mere og mere almindeligt, at alle byrder og omkostninger læsses over på kunderne: når man f.eks. får en regning fra sit forsikringsselskab skriver de et opkrævnings gebyr på (altså frimærket og kuverten for at sende regningen!), og bankerne tvinger os først til at bruge PC løsninger og betalingskort, så de kan fyre en masse medarbejdere og dermed spare penge - for så at tage gebyr for det med den undskyldning, at det jo koster penge at udvikle deres EDB programmer. Værksteder skriver "diverse omkostninger" og "miljøudgifter" på fordi de slider på deres skruetrækkere og skal betale el-afgift lige som alle os andre osv. Vi mener, at den slags ting burde ligge i priserne. Vi har som alle andre en avance på vores produkter, og ud af den investerer vi i telefonanlæg, computere, skruetrækkere osv. Det er alt sammen grundomkostninger.
Derfor har vi normalt ingen gebyrer på vores regninger. Eneste undtagelse er, når kunden kræver elektronisk fakturering til EAN nummer, som det offentlige har indført. Denne funktion har betydet en stor omkostning (der udelukkende har noget med denne faktureringsform at gøre), og vi tilskriver derfor 75 kr. i gebyr for denne type fakturering.
Fragt/porto. V
ed forsendelse af ordrer under 10.000 DKK netto til Danmark skriver vi 75 kr. i porto/forsendelses omkostninger. Hvis der er nogle af varerne, der er i restordre, kommer det selvfølgelig kun på én gang, og kun hvis den samlede ordre er under 10.000,00 kr. netto. Det er jo ikke kundens skyld, at vi ikke kan levere det hele med det samme.
For ordrer over 10.000 DKK netto til Danmark betaler vi fragten.
Ved ordrer til Grønland, Færøerne og udlandet, se venligst vores almindelige handelsbetingelser ved at bruge menuen til venstre.

   
       
Demo
 

 

   

Vi har ikke et showroom med demofaciliteter for vores varer. Det er derfor desværre ikke muligt at komme på uanmeldt besøg for at høre eller se de enkelte produkter.
Men I er altid velkommen til at ringe og høre, om der kan arrangeres noget hos os eller jer.

   
       
Udlån og test
 

 

   

Ofte har vi mulighed for at låne produkter ud til test hos vores faste kunder - det er jo trods alt i de vante omgivelser, man bedst tester nyt udstyr. Hvis dette arrangeres, er det kundens pligt at passe på varen og dens tilbehør. For mange gange vil kunden netop sammenligne flere modeller, så selvom kunden ender med at beholde den ene, kommer den anden retur. Derfor:

  • Varen skal behandles forsigtigt, og må f.eks. ikke skrues i racks, stilles under andre apparater, der således kan ridse dem osv.
  • Alt tilbehør (manualer, remotes, kabler etc.) skal behandles forsigtigt og returneres i eventuelle poser, omslag osv., pakket som da de blev modtaget.
  • Emballagen skal behandles lige så forsigtigt. Ved returnering skal der pakkes papir eller anden pap om kassen. Den må altså ikke sendes som den er - og der må ikke sættes labels etc. direkte på varens emballage.
  • Selvom det udlånte produkt ikke er nyt (måske har det før været ude hos en kunde, der ikke har overholdt ovenstående) skal det behandles som ovenfor anført. Det er altså ikke nogen undskyldning, at der var ridser i kabinettet, at der allerede var sat labels på, eller at skum-indlæg etc. var skadet ved modtagelsen.

Husk på, at det måske er jer, der næste gang købet et apparat, som har været ude hos en kollega til besigt.
Ved eventuel senere fakturering forbliver varen sælgers ejendom til det fulde beløb incl. eventuelle omkostninger er betalt.

 

 

 

Interstage - pro audio with a smile

Link til Interstage hovedmenu