|
||||
Mandag til fredag klokken
9:00-16:00. |
|
||||
|
Interstage er et grossistfirma,
og derfor ikke en almindelig butik. Vi lagerfører de fleste almindelige
forbrugsvarer, og sender samme dag, således
at varerne kommer ud næste dag til kunden. |
|
||||
|
Det er efterhånden blevet
mere og mere almindeligt, at alle byrder og omkostninger læsses
over på kunderne: når man f.eks. får en regning fra
sit forsikringsselskab skriver de et opkrævnings gebyr på
(altså frimærket og kuverten for at sende regningen!), og
bankerne tvinger os først til at bruge PC løsninger og betalingskort,
så de kan fyre en masse medarbejdere og dermed spare penge - for
så at tage gebyr for det med den undskyldning, at det jo koster
penge at udvikle deres EDB programmer. Værksteder skriver "diverse
omkostninger" og "miljøudgifter" på fordi de slider på deres skruetrækkere
og skal betale el-afgift lige som alle os andre osv. Vi mener, at den slags ting burde ligge i priserne. Vi har som
alle andre en avance på vores produkter, og ud af den investerer
vi i telefonanlæg, computere, skruetrækkere osv. Det er alt
sammen grundomkostninger. |
|
||||
|
Vi har ikke et showroom med
demofaciliteter for vores varer. Det er derfor desværre ikke muligt
at komme på uanmeldt besøg for at høre eller se de
enkelte produkter. |
|
||||
|
Ofte har vi mulighed for at låne produkter ud til test hos vores faste kunder - det er jo trods alt i de vante omgivelser, man bedst tester nyt udstyr. Hvis dette arrangeres, er det kundens pligt at passe på varen og dens tilbehør. For mange gange vil kunden netop sammenligne flere modeller, så selvom kunden ender med at beholde den ene, kommer den anden retur. Derfor:
Husk på, at det måske
er jer, der næste gang købet et apparat, som har været
ude hos en kollega til besigt. |
|
|